Naujienos

Susitikimas su Dobelės „Jantarpinš“ darželio bendruomene
Gegužės 21 d. mokyklos komanda lankėmės Dobelės mieste, Latvijoje. Vizito tikslas – apžiūrėti mūsų partnerių darželį „Jāņtārpiņš“ ir pasitarti dėl pasiruošimo Interreg projekto teikimui „Inclusion in Education“. Su šiuo darželiu mūsų draugystė užsimezgė prieš metus. Mus suvedė vienas noras – sudaryti kuo geresnes galimybes vaikų ugdymui. Daug bendravome telefonu, o pirmas susitikimas įvyko dar balandžio mėnesio pabaigoje, kai šio darželio bendruomenė atvyko pas mus. Aprodėme visus skyrius, papasakojome apie mūsų bendruomenę, vaikų ugdymą, vykome į V. Zubovo Dabikinės specialiąją mokyklą,

Svečiai iš Japonijos lankėsi mūsų įstaigoje
Sakoma, kad sekmadienį reikia ilsėtis. Bet jeigu šią dieną apsilanko garbingi svečiai iš Japonijos ir mūsų rajono savivaldybės – tuomet tai ne darbas, o tikras malonumas! Sutikti Japonijos ambasadorių Lietuvoje Tetsu Ozaki ir Japonijos miestelio Mukawa merą Yoshiyuki Takenaka buvo neįkainojama patirtis. Birželio 9 d. mokyklos direktorė garbingiems svečiams papasakojo apie mūsų įstaigos veiklą, vaikų ugdymo organizavimą, taip pat domėjosi kaip ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymas organizuojamas Japonijoje. Pasidžiaugėme, kad svečiams buvo įdomu išgirsti, jog turime sąsajų su jų šalimi – taikome

„Žemaitiška bulbyni“ Mažeikiūs
Birželio 4 d. šešių ikimokyklinių įstaigų auklėtiniai ir jų mokytojai buvo pakviesti į Mažeikių darželį „Eglutė“, kur vyko renginys žemaičių kalba pavadinimu „Bulbyni“. Turėjome suskubti po išleistuvių renginio 10 vaikučių išmokyti tris žemaitiškus šokius; „Pliauškutis“, „Kiauli grikiūs“, „Malūnielis“, parinkti žemaitiškus autentiškus rūbus. Sudėtingas šokis „Kiauli grikiūs“, bet mokytoja Živilė Garbaliauskienė supaprastino choreografiją ir visus mus išmokė. Dar reikėjo paruošti savo programėlę. Metodininkė Audronė Ruškienė sukūrė žemaitišką pasirokavimą „Vo kor buva mona katinieli“. Sunku buvo surasti žemaitiškai kalbantį ugdytinį, nes Naujojoje

Emocinės sveikatos stiprinimo ir fizinio aktyvumo skatinimo vasaros projektas „Pasišokinėdami einam į vasarą“
Vasara įsibėgėjo, o Naujosios Akmenės ikimokyklinėje įstaigoje šurmulys nenutyla. Vaikai susitinka, žaidžia ir bendrauja. Švietimo pagalbos specialistės psichologė Yuliia Kovalova ir socialinė pedagogė Angelina Kinderevičienė paruošė ir įvykdė priešmokyklinio amžiaus ugdytinių emocinės sveikatos stiprinimo ir fizinio aktyvumo skatinimo vasaros projektą „Pasišokinėdami einam į vasarą“. Atsižvelgiant į tai, kad mūsų laikmetyje yra mažas vaikų fizinis aktyvumas, o tai – siejama su sveikatos problemomis, nutukimu, nuotaikos sutrikimais ir bloga bendra savijauta, buvo išsikeltas pagrindinis projekto tikslas: skatinti priešmokyklinio ugdymo įstaigos ugdytinius aktyviai

Kaip mums sekėsi įgyvendinti „Vaisių ir daržovių bei pieno ir pieno produktų vartojimo skatinimo ugdymo įstaigose“ programą 2023-2024 m.m.
Mūsų ugdymo įstaigoje 2023-2024 mokslo metais vaikams pagal „Vaisių ir daržovių bei pieno ir pieno produktų vartojimo skatinimo ugdymo įstaigose programą“ buvo vykdomos įvairios veiklos: pamokėlės (išskiriant vaisius, daržoves bei pieną ir pieno produktus ir maisto švaistymo mažinimo svarbą, ir t.t.), edukaciniai užsiėmimai, vaikų išvykos į sodininkystės, daržininkystės ūkius, pienininkystės ūkius ir perdirbimo įmones, supažindinant vaikus su vaisių ir daržovių auginimu, pieno ir (ar) kitų produktų gamyba, ir išauginto (pagaminto) produkto keliu „nuo lauko iki stalo” ar „nuo tvarto iki stalo”, ruošiama

Mes ir mūsų draugai dalyvavome Respublikiniame ekologiniame konkurse „Žalioji palangė 2024“
IKU mokyklos skyriaus „Atžalynas“ priešmokyklinėje grupėje „Obuoliukai“ nuolat pilna draugų. Tai miesto „Saulėtekio“ progimnazijos socialinę-pilietinę veiklą atliekantys mokiniai, neformaliojo ugdymo programos jaunimui „The Duke of Edinburgh‘s international award Lietuva“ vaikų savanorystę vykdantys jaunuoliai. Priešmokyklinukai pasitikdami pavasarį nutarė leistis į stebuklingą augalų pasaulį ir dalyvauti respublikiniame ekologiniame konkurse „Žalioji palangė“. Aptarę kokius augalėlius, indus ir vietą sodinimui rinksis, pasodino svogūnus, salotas, prieskonines žoleles pipirines, gėles. Mokytoja Rasa pasiūlė aptarti, ar nebūtų įdomu pasodintai daržovei, gėlytei susirasti draugą. Vaikai padarė išvadą, jog