Kasparo tėčiui teko nemažas iššūkis – papasakoti vaikams apie savo pomėgį – nardymą ir supažindinti mažuosius klausytojus su povandeninio pasaulio paslaptimis. Pristatydamas povandeninį pasaulį tėtis naudojo informacines technologijas. Žiūrėdami filmuotą medžiagą, matėme daug įdomių dalykų, kurie slypi ežero, upės dugne. Ugdytinio tėvelis demonstravo naro kostiumus, liemenę, šalmą, batus, pirštines, plaukmenis (ląstus), balionėlį, peiliuką, povandeninį kompiuterį, filmavimo kamerą. Buvo įdomu išgirsti, kad narai turi savo vėliavą, plūdurą – tai įspėjamieji ženklai, kurie įspėja, kad tam tikroje vietoje yra nardoma, ir reikia elgtis saugiai. Pasakojimas buvo žaismingas ir vaikams suprantamas. Vaikai galėjo viską apžiūrėti, paliesti, „pasimatuoti“, užduoti įvairiausius juos dominančius klausimus. Laikas neprailgo, spėjome net pažaisti. Kasparo tėtis su detektoriumi ieškojo monetos, kuri buvo paslėpta vaikų rankutėse. Buvo daug juoko ir netikėtumų.
Dėkojome Kasparo tėčiui ir linkėjome, kad giliau panertų po vandeniu, kad daug dalykų pamatytų vandens telkinių dugne, kad rastų lobį, ir kad niekada nerastų šiukšlių, o vandens telkiniai visada būtų švarūs. Kasparo tėtis žadėjo pas mus sugrįžti ir papasakoti apie savo profesiją.
Tėveliams įdomu dalyvauti bendrose veiklose, renginiuose, jie mielai įsitraukia į ugdymo procesą. Tai daro ugdomąją veiklą dar patrauklesne vaikams.
Glaudus bendradarbiavimas – vienas esminių vaiko sėkmingo ugdymo(si) veiksnių ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Naujosios Akmenės ikimokyklinio ugdymo
mokyklos skyriaus „Atžalynas“ priešmokyklinio
ugdymo mokytoja Rasa Butkevičiūtė