Nuolatinis tobulinimasis – kas tai ir kaip mes jį pritaikysime savo kasdienybėje?

Ar ikimokyklinio ugdymo mokykloje vaikai jau turėtų gebėti išsikelti asmeninius tikslus, juos matuoti, prisidėti prie grupės misijos ir vizijos kūrimo? Atsakymą radome kartu su nuolatinio tobulinimosi metodo lektoriumi Adu Paparčiu, kuris du mėnesius kantriai atsakinėjo į mūsų klausimus ir mokė taikyti Nuolatinio tobulinimo metodologiją. Mokyklos direktorė Neringa, pavaduotoja Justina kartu su mokytojomis Agne Krušinskiene, Audrone Žaliene ir Indre Biliūniene ne tik įsigilino į Nuolatinio tobulinimo metodologiją, bet ir diskutavo šiomis temomis:
 
📌grupės misijos, vizijos, susitarimų, tikslų ir duomenų centro kūrimas;
📌portfolio/ vaiko segtuvo kūrimas;
📌trišaliai pokalbiai (mokytojas-tėvai-vaikas);
📌ryto rato, kurį veda vaikai, metodika.
 
Mokytojos jau yra sukūrusios Duomenų centrus, nusimačiusios su vaikais tikslus ir jų pamatavimo būdus! Taip pat mokytojos š.m. balandžio 17 d. dalyvavo Lietuvos sporto universiteto Kėdainių “Aušros” progimnazijos organizuotoje respublikinėje metodinėje-praktinėje konferencijoje “Kaip sukurti nuolat sistemiškai tobulėjančią įstaigą: patirtys, pasiekti rezultatai, pamokos”. Šioje konferencijoje buvo dar labiau pagilintos žinios apie Nuolatinio tobulėjimo metodologiją! Siekiame, kad mokytojai nuolatos tobulėtų, o vaikai gebėtų suprasti kodėl jie mokosi, koks pagrindinis tikslas ir “pasimatuotų” savo pažangą!
 
Mokyklos direktorė