Prabėgo pirmasis pavasario mėnuo, palikdamas daug gražių prisiminimų apie susitikimus, užsiėmimus ir renginukus, vykusius mūsų mokykloje apie patyčių prevenciją. Patyčios atsiranda ir tampa bendravimo norma tada, kai mes jų nesustabdome ir neparodome, kaip kitaip vaikai galėtų elgtis, todėl vaikučiams yra svarbiausia ugdyti pozityvaus bendravimo su kitais įgūdžius.
Mokytojos, visuomenės sveikatos priežiūros specialistė L. Gurejevaitė bei mokyklos socialinė pedagogė A. Kinderevičienė kalbėjo su vaikais apie tai, kaip jaučiamės klausydami ir sakydami gražius žodžius draugui, ką gali gero atlikti rankytės, kokie jausmai ir emocijos mus užvaldo įvairiomis situacijomis, į ką galima kreiptis, kai iš tavęs tyčiojasi arba skriaudžia, kaip išvengti patyčių. Visą kovo mėnesį kasdieninėse veiklose buvo integruojami pokalbiai, diskusijos apie draugystę, jausmus ir gebėjimas įsijausti į kito žmogaus būseną. Vaikai žiūrėjo ir aptarė filmukus apie mandagumą, gerą elgesį, draugystę. Piešė teminius piešinius „Dovana draugui“, „Draugystės ratelis“, „Draugystės traukinys“, „Draugystės knygelė“ ir kt. Priešmokyklinio amžiaus grupės „Obuoliukai“ ugdytiniai nešini obuolių pyragu keliavo pas kito skyriaus grupės „Bitutės“ bendraamžius, susidraugavo, sportavo, vaišinosi žolelių arbata ir patenkinti grįžo su medaus stiklainiu. Grupės „Kačiukai“ vaikai su kitais Atžalyno sk. priešmokyklinukais dalyvavo integruotoje muzikos valandėlėje bei renginyje „Žaisk ir draugauk“.
Mažieji mokyklos ugdytiniai kiekvieno ryto rato pasisveikinimą – eilėraštuką – užbaiginėjo žodžiais „šiandien būsime draugai“ ir visų, be išimties, apsikabinimu. Kartojosi tinkamo elgesio susitarimus, darė kolektyvinį darbelį draugystės knygai, dėliojo veiksmų kortelės ir mokėsi parinkti tinkamus jausmų veidukus spalvino berniukų ir mergaičių paveikslėlius, reiškė mintis, atsakydami į klausimą, „Ką gali gero nuveikti mūsų rankelės“? Taip pat vaidino situacijas „Kaip jaučiuosi, kai…“, -vieni vaidino, o kiti buvo žiūrovais.
Socialinė pedagogė
Angelina Kinderevičienė